Najczęściej zadawane pytania

Chciałbym zobaczyć inne zdjęcia interesującego mnie produktu. Czy jest to możliwe?

Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy o kontakt za pomocą poczty e-mail.

Czy można przed zakupem osobiście obejrzeć produkty?

Nasza firma posiada 5 sklepów firmowych, których adresy są podane w dziale Kontakt. Można w nich obejrzeć wykonywaną przez nas biżuterię. Jednak oferta sklepów tradycyjnych nie zawsze pokrywa się z ofertą sklepu internetowego.

Jakie są dodatkowe koszty zakupów?

Jedynym kosztem dodatkowym, który należy doliczyć do wartości koszyka, jest koszt dostawy towaru. Koszt ten jest doliczany podczas składania zamówienia. Kwota podana w wierszu: "Całkowity koszt realizacji zamówienia" jest ostateczną kwotą, jaką należy zapłacić za zakupy.

Czy podawane w sklepie ceny są cenami brutto (z podatkiem VAT)?

Tak, wszystkie ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT.

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Obecnie istnieją dwie formy zapłaty za zakupy: wpłata pieniędzy na konto oraz zapłata listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze towaru. Koszt dostawy w przypadku przedpłaty jest znacznie mniejszy niż w przypadku płatności przy odbiorze. Dodatkowe informacje na temat płatności (np. numer konta) są podane w dziale "Płatność i dostawa".

Ile kosztuje wysyłka?

Wszystkie informacje o kosztach wysyłki zamieszczone są w dziale "Płatność i dostawa".

Kiedy otrzymam towar?

Przy każdym produkcie oferowanym w naszym sklepie jest podany czas realizacji zamówienia.
Czas realizacji dotyczy dni roboczych i nie uwzględnia czasu doręczenia produktu. Gwarantujemy, że w tym czasie przygotujemy dla Państwa kupione towary, dopasujemy je do Państwa potrzeb (zmiana rozmiaru, grawerowanie) i dostarczymy wybranej firmie przewozowej (Poczta Polska lub firma kurierska).
Należy także pamiętać, że realizację zamówienia rozpoczynamy w momencie zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie (przy wybraniu przedpłaty) lub otrzymania telefonicznego albo e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia (przy wybraniu płatności przy odbiorze).
Stąd na ostateczny czas, po którym otrzymacie Państwo Wasze zakupy, składają się:
1. czas dokonania wpłaty i księgowania pieniędzy przez bank/czas potwierdzenia
2. czas realizacji zamówienia podany przy produkcie
3. czas dostawy zależny od formy przesyłki.

Nie dostałem przesyłki. Co mam zrobić?

Jeśli od daty złożenia zamówienia upłynęło wystarczająco dużo czasu, aby zamówienie mogło być dostarczone (zob. poprzednie pytanie), prosimy o skontaktowanie się z nami w celu ustalenia dokładnej daty wysłania produktu. Następnie polecamy skontaktować się z Pocztą Polską lub przedstawicielem firmy kurierskiej w celu ustalenia, czy przesyłka nie była awizowana i czeka na odbiór. Jeśli przesyłka nie dojdzie, wówczas prosimy o ponowny kontakt w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej na Poczcie Polskiej / w firmie kurierskiej.

Otrzymałem przesyłkę, ale jest otwarta lub zniszczona. Co mam zrobić?

Przed odbiorem przesyłki należy dokładnie sprawdzić, czy opakowanie nie zostało naruszone lub otwarte oraz czy nie nosi śladów zniszczenia. W takim przypadku prosimy o nieodbieranie przesyłki i żądanie pisemnego potwierdzenia, że przesyłka została uszkodzona. Następnie prosimy o kontakt z nami.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Istnieje możliwość odbioru towaru w naszych sklepach. W takim przypadku prosimy jednak o kontakt przed dokonaniem zakupów w celu ustalenia szczegółów.

Okazało się, że zakupiony pierścionek lub obrączka ma niewłaściwy rozmiar. Czy można ją zmniejszyć lub zwiększyć?

Zazwyczaj istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 3 rozmiary.
W przypadku zwykłych pierścionków bez graweru (zakupionych w naszym sklepie) usługę taką wykonujemy bezpłatnie (klienci pokrywają wyłącznie koszty transportu). W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

Produkt jest uszkodzony. Czy mogę go reklamować?

Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego chaton.pl są objęte gwarancją Sprzedawcy oraz Producenta. Producent jak i Sprzedawca udzielają dwuletniej gwarancji na zakupiony produkt. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową na podstawie rękojmi. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są przedstawione w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

Nie podoba mi się kupiony produkt. Czy mogę go oddać?

Zgodnie z polskim prawem mogą Państwo oddać zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. Nie dotyczy to produktów wykonywanych na zamówienie (czas realizacji 14-21 dni) oraz produktów dostosowywanych do potrzeb Klienta (zmiana rozmiaru, wykonanie graweru).

Jaką próbę posiada biżuteria sprzedawana w sklepie?

Większość naszego asortymentu ze złota ma próbę 585, która daje pewność długiego użytkowania. W przypadku sprzedaży towarów o innych próbach jest to wyraźnie zaznaczone w opisie. Każdy produkt wykonany ze srebra ma próbę 925.

Czy kamienie są prawdziwe?

Kupując biżuterię w naszym sklepie masz pewność, że osadzone kamienie naturalne są prawdziwe. Dla potwierdzenia do zakupu dostają Państwo certyfikat autentyczności (dla brylantów) wystawiony przez naszego gemmologa (specjalistę od kamieni) lub wycenę biżuterii wraz z naszą pieczątką potwierdzającą autentyczność kamienia i wyceny.

Czy jest to biżuteria takiej samej jakości jak w zwykłym sklepie jubilerskim?

Jakość towarów sprzedawanych w naszym sklepie internetowym jest taka sama, jak jakość produktów z naszych tradycyjnych sklepów. Często produkty ze sklepu internetowego można zobaczyć w jednym z naszych sklepów. Zapewniamy, że towary ze sklepu elektronicznego nie posiadają żadnych wad i nie są towarami przecenionymi ze względu na uszkodzenia.

Czy dostanę gwarancję na biżuterię?

Każdy produkt jest objęty dożywotnią gwarancją, opisaną w dziale "Gwarancja".

Czy posiadacie biżuterię do body piercingu?

W naszym sklepie nie posiadamy biżuterii do body piercingu. Zapraszamy jednak do sklepu www.piercing.com.pl, który oferuje wysokiej jakości kolczyki do pępka, brwi, nosa i inne.


Informacja

Tagi

Śledź nas na Facebooku